Äntligen


    Publicerat: 2010-12-15| 21:37:08

Äntligen har min lilla flisa fått en tid för att komma till barnavdelningen med sin astma. Hon har haft svårt att andas samt varit förkyld sedan hon var 4 månader. Var på läkarundersökning med henne i måndags och dom skickade en arg remiss direkt och redan idag fick jag en tid. Så imorgon ska hon dit för att få hjälpt. Jag hoppas verkligen att de här hjälper henne nu.
Idag har de varit en bra dag. Jag har fått baka och bara mått bra. Sökte även en lägenhet i kastsjö så OM sociala ens kan gå in med ett kontrakt kanske jag får den. Men kvinnan på de bostadsföretaget skulle kolla om jag ens kunde få den själv först. Dock hade dom som krav om sociala ens engagerade sig i mig att skulden hos gavlegårdarna avbetalas under hyres tiden. Vilket är en självklarhet för mig. Bara vi har tak över huvudet så gör jag i princip allt. Allt skulle jag göra för mina barn. Dom är inte värd de helvet som jag ställt till =(
Insamlingen fortsätter och vill ni fråga något så är de bara att skriva en kommentar eller maila mig. Önskar jag kunde få lite respons ialla fall. Tack för alla omtankar och för att ni delar min länk för att ens ha en chans till ett värdigt liv...

Mvh Kimberly


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?