En förklaring....


    Publicerat: 2010-12-14| 18:33:25

Tänkte att ni kanske inte förstog så bra i det andra inlägget jag skrev. De kommer en bakgrunds historia till allt också. Tänkte mera att var ni intresserade av de kunde ni maila samt få de svar eller de frågor som just ni hade funderingar om. Jag har alltså en skuld till gavlegårdarna som var på 84,000:- men den ligger nu på 32,000:- Vilket jag själv ska betala 11,000:- denna månad. De blir våran julklapp. Då fattas de 22 tusen till att jag ska få ett eget kontrakt.
Jag har pratat med kreditgruppen på gavlegårdarna och dom ger mig ett kontrakt på dagen bara skulden är betald samt att jag har kvitton. Därav jag startade insamlingen inte för att tigga utan för att be mina vänner eller de som känner oss att ställa upp för oss. För mig spelar de ingen roll om man skänker 1 krona eller 100 kronor. Bara man visar sin tanke för oss. Jag tänker inte sitta och tigga och be. Men tänk på mina barn inte på mig. Den 28/2-2011 sitter vi på gatan och har ingen bostad eller någonstans att ta vägen. De är sanningen med allt. Och jag lovar och svär att har ni några funderingar eller vill veta mera så skriv gärna till mig på [email protected] och jag har skrivit till tidningen för att se om dom kan hjälpa mig med något ialla fall.

Tack på förhand

Kimmizz


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?