Mitt sista rop på hjälp!!


    Publicerat: 2010-12-13| 23:21:50


Ingen hör och ingen ser!!! ....

Jag vet inte alls vad eller vart jag ska börja detta blogg inlägg. Tårarna bara rinner ner för mina kinder och ingen hör eller ingen ser mig. Jag sitter ensam fast de är folk runt i kring mig. Ingen verkar vilja ens se åt mitt hål. Jag kanske har gjort bort mig helt att bara alla ignorerar mig. Ingen frågar hur jag verkligen mår. Jag vet inte alls men de känns som att jag är i en bubbla som jag aldrig kommer ur. Luften tar slut, jag börjar andas saktare, men snart är all luft slut. Vad händer då?!

Jag har ställt till hela mitt jävla liv. Nu tänker jag inte skriva världens novell. Men jag har varit missbrukare av allt, narkotika, spelande, och besatt av saker. De har ju lett till de ena och de andra. Jag har mer eller mindre slagit sönder lägenheter, spelat bort lägenheter och bara funnit mig i situationen. Nu sitter jag i en lägenhet som inte ens är min, den är uppsagd och jag vet inte alls vart jag ska ta vägen. Ingen kan eller vill hjälpa mig för jag ska straffas hela mitt liv tydligen för de jag gjort. De finns absolut ingen som kan hjälpa mig tydligen så jag sitter där jag sitter. Troligtvis har jag ju ADHD och de gör inte sitsen bättre. Jag har ett enormt kontroll behov och behöver ha egen kontroll på allt. Jag har betalat av de mesta av en skuld till Sandvikenhus på 11 tusen är kvar av 44. De är bra gjort, men dom vill inte ha tillbaka mig trots att jag betalat. Så då är de hos gavlegårdarna där har jag lite över 30 kvar att betala, sen tillkommer ju räntor då de INTE tänker vara tillgodoseende med att jag försöker betala. Jag har sökt privata hyresvärdar, kontaktat sociala men dom kan inget göra. Jag står maklös med 3 barn i ett helvete som jag själv ställt till.
Så nu ber jag faktiskt på mina bara knän till alla er som känner mig, mina barn eller bara som vill hjälpa en i nöd. Jag vet att de är tragiskt men jag har gjort allt i min makt med socialtjänsten och sökt av kyrkan samt betalat en hel del av de små pengarna jag har. Jag lever faktiskt inte så jävla flott egentligen. Jag önskar inte mina barn detta helvete som jag ställde till när dom inte ens var påtänkta. Vill ni fråga något eller skänka en slant så kontakta gärna mig och jag GARANTERAR att pengarna går till min hyresskuld hos Gavlegårdarna och jag tänker själv lägga 11 tusen denna månad. Jag kommer även scanna in bilder på kvitton där de är betalat. Snälla låt oss få en chans till ett bättre liv!!
[email protected] 

Tack för att du tog dig tid till att läsa detta.
Mvh Kimberly, Rasmus, Emil, Ronja


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?