Dåligt.


    Publicerat: 2010-02-04| 16:41:22

God eftermiddag!!

Har faktiskt inte orken till att blogga när jag mår så här dåligt som jag gör. Varje dag är en kamp emot allt. Känns jävligt värdelöst. Ska försöka mig på att skriva lite nu då. Igår var jag på ett trevligt möte med Sanna & Sandy. Kom hem efter 21, de var välbehövligt. Bara att komma ut en stund själv för att göra inget. Efter de blev de ett samtal till akuten, fick åka ambulans in till sjukhuset pga av min smärta. Dock var allt under kontroll och jag fick ÄNNU flera smärtstillande. Så jag kommer väl vara en tablett narkoman innan de här är slut. Jag som knappt tar en tablett vid huvudvärk liksom. Och nu räknar man ner minuterna så man ska ha smärtlindring hela tiden.
Barnen mår bra & är friska som nöt kärnor. Emil pratar mera och mera, Rasmus förstår och förklarar saker mycket bra. *tummen upp *

Appropå inget så lär jag bara tycka att de är tragiskt att folk ska behöva sätta lösenord på sin blogg bara för att man kanske inte tycker om en person eller så. Jag förstår er som gjort de de gör jag faktiskt. Men samtidigt förstår ni vilken makt de personerna har som tvingat dig att låsa in dina tankar. Sen är de ALLTID någon som ialla fall inte kan hålla munnen och så får folket reda på vad du skrivit ialla fall =(
De är en underlig värld vi lever i. Folk styr varandra omedvetet... Lite för djupa tankar för en eftermiddag.

Har nyss gett barnen mat, Pytt i Panna. Dock vägrade Rasmus äta vilket han fick gå upp till sitt rum och vi ska börja sätta mera gränser nu. Jag har ledsnat på hans mat vägran så fort han varit på dagis. De blir snart inget kvar av ungen ju. Emil äter som en häst istället =)
Emil sitter och badar för tillfället, funderar på om jag ska hoppa ner också eller om jag tar de senare. Ska nog ta de senare när jag tagit reda på skiten nere som är samt tvätten. Nu ropar Emil och vill komma upp så jag tar han för denna stund. Skriver kanske mera senare om jag inte är för trött för de !!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?