Uppdaterar sakta men säkert =P


    Publicerat: 2010-02-10| 12:48:34

Jag har faktiskt inte orkat uppdatera pga av många olika orsaker... Ialla fall så går de undan här hemma, jag går med värkar till och från som vanligt. Men igår den 9 februari fick jag åka in för så ont hade jag. Fick ligga på kurva och de visade värkarna, sen kände dom på mig och de börjar hända saker enligt BM där. Läkaren kom in och led med mig men förklarade att bebisen var klar och att de gick att föda nu, samt fick jag en massa (5) tabletter så jag skulle få sova och att livmodern skulle slappna av. Sagt och gjort jag fick sova totalt 8 timmar. Mamma hade Emil så jag skulle slippa kliva upp med han mitt i natten. Älskar min mamma över allt hon finns alltid där för mig och barnen. Saknar Emil som en tok gör jag också =/ Funderar om jag ska åka dit idag för att sova där med Emil. För imorgon ska jag till förlossningsläkaren och hoppas på en igångsättning redan imorgon. Eller jag ska försöka att inte ge med mig. Så håll tummarna för mig nu. Och sen hade jag ju faktiskt lovat att uppdatera er, men de får mamma göra på min sida på facebook. Då min SPRITT nya dator brunnit =(
Ja de var det jag hade att erbjuda idag, värkarna är kvar dock VET jag att de ska göra ondare en hoppas på ett slut nu....
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mica

å va spännande =) håller tummarna för dig nu=) kramis gumms

2010-02-12 @ 11:59:08
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Madelene

Kommer det någon bebis snart???

2010-02-17 @ 23:27:36
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?