Blogg torka!!


    Publicerat: 2010-01-12| 08:33:11

God morgon!!

Jag har faktiskt inte haft tid eller ork till bloggen då de hänt lite mycket saker här hemma. Ni som har facebook vet ju då jag skrivit där. Har ialla fall åkt på bäcken brott, vilket gör att jag varken får gå, stå eller sitta. Ska ligga som en jävla sparris i sängen för att slippa smärtan. Fast ni som känner mig vet ju hur bra de kommer att gå *S*. Tar mig fram med kryckor så Kenth har fått tagit ut pappa ledigt för Emil. Då jag inte klarar av att ta hand om mina barn själv *ledsen*... Har ju alltid klarat mina troll men nu går de faktiskt inte. Sen har vi ju haft vattenkoppor på Rasmus. Igår var de Emil´s tur att se ut som en prickig korv =) Men lika glad för de är han.
Ska passa på att svara på kommentarer också!
Ångesten måste man alltid kämpa med "smultron" de vet vi alla men den är förbannat jobbig. Fast nu har jag ju lill trollet hemma igen =)
Hanna dagiset var skit bra förrut, precis förrut. De kommer bara mera och mera saker hela tiden därifrån så jag har verkligen ledsnat. Barnen blir utsatt för övergrepp av små barn. Där rann min bägare över. Rasmus kom hem helt ritad över HELA kroppen, in i rumpan samt snorren. DÄR har de gått för långt anser jag. Barnen hade låst in sig i ett rum. Dock är detta anmält av mig och dagis har satt in mera personal. Men jag kommer nog aldrig känna mig trygg igen där. Emil´s avdelning däremot är helt underbara och vi har inga problem med de. Därav min ångest över dagis.

Idag blir de att ta hand om de jag kan göra =( Ska försöka lämna prover också, inte så viktigt då jag kan göra de imorgon också =) Man har en hel del att fixa med här kan jag lova. Den tid som finns över har jag annat roligt att spendera min tid med. Och jag vill tacka alla mina vänner som ställer upp för mig nu när de är svårt. Nästa vecka ska vi på ultraljud igen då så ni vet de också =))
Men nu ska jag busa med mitt lilla troll medans pappa lämnar Rasmus på dagis i de timmar han får vara där.

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Usch va jobbigt!

Man lämnar sina ögonstenar i nån annans händer och sen händer det sånt där!

Märkte dom inte att det fattas några barn?

Varför i helvete har dom lås på dörrarna?! Fattar dom inte hur fort barn lär sig att låsa?!!

Va arg jag blir. Förstår att det är jobbigt :/

2010-01-12 @ 09:42:58
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: mica

önskar dig en bra dag trots värk å ångest kramis gumms

2010-01-12 @ 10:36:47
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?