Full bokad ..


    Publicerat: 2010-01-21| 11:49:49

Har varit fullbokad hela veckorna nu med läkarbesök hit & dit.. Men idag får JAG vara ledig för att sedan gå till läkaren imorgon igen =)
Igår var vi på UL igen då eftersom diabetesen spelar mig ett spratt. Bebisen hade växt så de knakade. Och de syns ju på magen också =( Ialla fall så låg den på den högsta kurvan som fanns. En riktig tjockis precis som mor sin =)
Imorgon är de läkarbesök igen men inget farligt utan ett rutin läkarbesök. Sen på måndag ska jag träffa förlossningsläkaren. Då får vi se vad de händer för grejer. Ska diskutera förlossningen med henne då samt mina funderingar som jag har. De känns inge vidare men vad gör man en solig dag i maj?! De kommer nog gå bra bara jag som är nervös som vanligt.
Sitter och kollar runt på en tvillingvagn men jag hittar faktiskt ingen jag vill ha. De börjar brinna lite i knutarna nu faktiskt och jag borde bestämma mig. Fick en massa bebis kläder till flicka igår av Sanna. Helt underbart fina kläder för en liten slant. =))
Ska försöka skicka ner Kenth i källaren för att rota fram resten av alla kläder som jag har för små bebisar. Tänk om man inte sparade alla saker vad plats de skulle finnas i förrådet. Nog så har jag ju rensat mycket men de finns nog mycket mera egentligen man skulle kunna göra sig av med. Jag hoppas min nya dator kommer idag eller imorgon så jag slipper de här dumma tangentbordet som bara jävlas med mig. Dels så låter de jätte mycket för varje tangent sen är de inge vidare fint heller. Och jag tänker inte lägga ut pengar på ett nytt då denna dator ska väck sen =) Fick för mig att städa idag också =( Blir så leds på mig själv att de inte finns ord alltså. Helt jävla otroligt. Jag kan knappt röra mig och går som en anka/snigel. MEN ändå!! Ska jag börja riva och rota i allt. Jag gör så varje gång jag ska ha barn. Spelar ingen roll hur ont jag har de SKA rivas och städas dag ut och dag in =/
Så denna gång råkade faktiskt badrummet ut för mig, duschade ner hela, skrubba överallt. Sen ska jag ta lite nere också damma och få de fint. Vad underbart de skulle vara med nya gardiner och lite nya saker faktiskt =) Men de får snällt vänta tills de finns inkomster för sånna utlägg. IKEA blir på de på måndag med mamma =)))
Nej nu ska jag fortsätta här med mitt rivande.. Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?