Klaga...


    Publicerat: 2010-01-29| 11:37:55

Nu är de faktiskt min tur att få klaga lite!....

Allt är ganska jobbigt jsut nu. Stog ut 5 dagar innan jag ringde förlossningen. Hade värkar var 5:e min ca. Men inte tillräckligt starka för att dom skulle engagera sig tydligen. De gör ont som fan och ilar. Ingen vidare upplevelse. Tar nog hellre hål i tungan än de här =)
Ialla fall så fick jag bättre smärtstillande tabletter som jag tydligen ska äta fram tills dom sätter igång mig. Och igångsättningen ska ske senast den 16:e februari... *låååångt borta*
De är bara att knapra tabletter och se glad ut. Mellan värkarna och tvätten, disken & barnen så ska man hinna vila & duscha. Jag är som en robot inställd på att jag ska klara & göra allt som vanligt. Ibland får jag så ont och då råkar datorn ut för mig en stund. Önskar jag bara kunde släppa allt för en stund & bara gömma mig själv. Jag kan ju de för Kenth tar barnen. Men jag gör de inte. Så detta inlägg klagar jag på MIG själv!!
Idag händer inge speciellt, skulle varit till IKEA men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Vill hellre städa här hemma och få ordning överallt. Har ledsna på kaoset som finns inom mig. Skulle fan kunna sätta mig ner och bara grina =(
Nej nu ska jag fortsätta med mitt annars blir de väl sura miner för att jag sitter vid datorn!!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?