Läkartid


    Publicerat: 2010-01-31| 23:28:53

Imorgon har jag läkartid igen då ....

Kl: 14:40 ska jag vara på förlossningen för att träffa den underbara läkaren som jag själv fått välja =)
Då får vi se bebisen igen samt veta hur de ligger till med vikten. Har ju lite för stor bebis redan nu och när jag var till förlossningsläkaren förra gången sa dom att senast den 16:e februari ska jag vara igångsatt. Hur fan nu de ska gå alltså. Går som en anka, har ont som en dåre, har fått eksem över hela kroppen. Allt är pest & pina just nu för mig. Kan inte förstå varför allt ska drabba mig .... =(
Ska ta upp detta med läkaren också får se om jag kanske kan få en ny salva som kanske hjälper eller stjälper. Fick ju tabletter emot de onda och dom stjälpte mig direkt. Jag som äntligen slapp en del av värken, då fick man utslag istället. Jaja ska inte klaga mera. Är hos mamma nu för vi ska på ett möte imorgon bitti sen vänta hela dagen på att få komma till läkaren som säkert bara tar 10 min sen får vi åka igen. Jag ger inte mycket för de här onda just nu. Alla tror jag ska få barn tidigare men inte vill någon bebis titta ut eller. Nej då den har väl växt fast där inne. Nu ska jag lägga mig på soffan & glo på tv i min ensamhet. Grabbarna sover sen en tid tillbaka. Förrästen så rök alla Emil´s lockar idag.. En jätte fin kille har jag nu. Ska lägga in kort när ja e hemma...
Natti natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?