Livet går vidare =)


    Publicerat: 2010-01-19| 20:17:40

Orkar egentligen inte alls blogga men vill ha de avklarat då jag vill få ur mig lite också!!

Mitt tangentbord har gått sönder därav jag inte bloggat för jag orkar faktiskt inte köpa ett nytt då jag ska skaffa mig en bärbar vilket kommer vilken dag som helst =)
DE har inte hänt så mycket här. Rasmus har varit hos mormor några dagar och bara haft de roligt. Förrutom igår då när mormor åkte ifrån han för att hämta morfar, ett missförstånd som slutade i katastrof för den lille mannen =( De löste sig när offa var hemma igen =)
Idag har man varit till diabetes läkaren och de är så att jag har diabetes min kropp producerar inte insulin själv =( Ingen rolig nyhet, men är man fet och älskar tjockis mat samt läsk får man skylla sig själv anser jag! Så de är hård diet samt träning så fort bebisen är ute. Vilket jag definitivt inte har något emot. Efter läkarbesöket begav vi oss hem, vilket resulterade i att hela familjen sov middag flera timmar =/ *ooppss*
Käkade mat samt bada killarna, jag tog Emil som sjöng om mormor i badkaret =) Sen tog Kenth Rasmus. Nu ligger de 3 grabbarna i sängen och sover/myser. Själv ska jag ta den sista tvätten innan de blir kväller för mig. Jag orkar faktiskt inte vara vaken så mycket mera. Lär se paradise hotell eftersom jag såg programmen igår =)
Imorgon ska vi på ultraljud igen då, får se hur de ser ut. Har förrästen börjat få mardrömmar om förlossningen. Vaknar helt kall svettig av att dom skär i mig för att få ut bebisen och jag ser hemsk ut efter detta =/ Hoppas dessa drömmar e över snart.. Nej nu har jag uppdaterat nog tycker jag ... Natti natt

Kommentarer
Postat av: Mica

tack för uppdateringen =) önskar dig en bra dag kramis gumms

2010-01-20 @ 11:50:54
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?