En vecka!!


    Publicerat: 2010-07-02| 09:01:02

God morgon!!

Nu är den en vecka sedan jag bloggade sist. Känner att jag inte lägger ner så mycket tid på bloggen nu för tiden. Man hinner bara inte göra allt. Vare sig man vill eller inte. Jag prioriterar inte bloggen som nr 1 när jag väl har tid över. Nu vet ni det tyvärr =)
Vi har varit sjuka här, både jag och Ronja. Börjar äntligen att bli lite bättre. Killarna växer och frodas. Allt är som de ska vara eller?!
Jag orkar inte gå in på så mycket. Idag är ialla fall sista mötet med kriminalvården. Snacka om skönt, ett möte man slipper ialla fall. Sen har jag semester från psykologen. Vilket betyder att jag har mera tid för annat. Hade en fundering på att köpa mig en mini dator som jag kan blogga med. Alltså alla har ju en sådan =) Men jag vet inte för jag ser ju så taskigt så varför ens engagera sig i en sådan liten skärm. Ja vi får se hur de blir med allt. Idag var barnen vaken, påklädda, frukost före 8. De måste vara ett rekord för mig, jag har varit så trött den senaste tiden att jag inte orkat gå upp ur sängen före 8. Men någon gång ska vara den första =)
Ronja fick sig på moppo på morgonen också, hon åkte i badet =) Lill tjejen gillar inte de där med bad/dusch på morgonen. Men nu är hon ren och fin. Funderar på att köpa mig en gå-stol till henne som hon kan ha ute. För hon vill sitta mera nu, men sitter inge vidare. I en gå-stol har hon mera stöd på någe vis. Babysittern tycker hon inte ens om. Jag måste hitta en lösning på de här =/
Uscha vad jag blev trött nu bara för att jag ska på möte. Men de får faktiskt fixa sig. Imorgon kommer Lina hem också *längta*... Så skönt när hon är hemma och man kan göra något... Dock får man ha med sig barnen. Ingen ledig helg blev de heller för K vägrar ha barnen. Så de är bara att gilla läget. Lär ringa familjerätten om de där också. Nej nu ska jag fixa massa andra saker... Tjingen =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?