Semester / Gotland ...


    Publicerat: 2010-07-09| 19:52:48

God kväller....

Nu är vi framme på Gotland och har börjat våran semester. Har dock inte haft internet för de funkade inte som de skulle så jag fick enorm hjälp av en kille inne på TELIA butiken i Visby. De var då fel på min "dongel", vilket den snälla killen gav mig en ny svart snygg =) Tänkte köpa en sån men nja. Nu fick jag ju en fin ialla fall.
Ja de var dagen idag och vi har varit här sedan Onsdags. Vi har bara badat och solat, barnen har utforskat hela stället. Emil njuter verkligen av att vara här. Plockar blommor och allt annat. Maten är underbar och allt e perfekt. Dock saknar jag mitt kontroll behov som vanligt. Väldigt trött är jag också men ville blogga lite för att visa att jag lever. Knäpper en massa kort på barnen och allt som är runt omkring oss. Ska försöka bättra mig med bloggandet men man har inte så mycket tid med 3 små troll.. Längtar inte hem bara till mina riktiga vänner =)
Nej nu ska jag kolla facebook lite också =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?