Vad ska man egentligen skriva?!


    Publicerat: 2010-07-27| 10:55:24

God morgon!!

Vaknade av klockan 7, hade ställt den för jag skulle på möte. Men tydligen tyckte Lina att jag skulle vakna tidigare för hon hade skickat sms. Men icke, jag sov som en stock. Hade dock tagit sömn tablett för att ens kunna få en blund. Mötet jag var på idag var ang anmälan till sociala. Inge vidare att gå på anser jag. Jag är så jävla leds på de här att de inte finns ord alltså. Dock är jag lite för ärlig ibland och säger precis de jag tycker. Sån tur var så följde Lina med mig dit. För jag hade redan satt taggarna utåt, ibland kan jag behövas stoppas. Vilket de var en sådan dag idag. Mötet gick bra och jag är nöjd. Fast jag vet varken ut eller in med något. Vill fortfarande bara stoppa denna buss och kliva av för en stund. Är hemma med barnen nu, Emil vill inte vila så jag kan inte städa heller. Allt är bara kaos. Sen skulle jag färga håret grått, vilket slutade med att håret har en hel del BLÅ slingor =( Inge roligt alls faktiskt. Men de får lösa sig för så här kan jag inte se ut. Funderar vad man ska hitta på för roligt med barnen också. Måste förbi banken och fixa med mitt kort senare. Men de skulle vara bra att inte gå dit ensam då jag har 3 barn med mig =)))
Uscha vad jag inte ser fram emot något. Finns de inge roligt alls man kan hitta på liksom?! Nej bloggar inge mera nu för jag vet inte vad jag ska skriva. Hur jag än skriver de är de någon som retar upp sig på de. Ja denna gång syftar jag på Dig Kenth!!
Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?