Vem säger att de är lätt att vara vuxen?!


    Publicerat: 2010-07-25| 15:19:11

Nu bloggar jag av mig lite för jag har för mycket karusell i huvudet. Vem säger att de är lätt att vara vuxen och ta alla dessa vuxen beslut?! De känns som att jag gör fel hur jag än tänker eller gör. Allt är bara i mitt huvud och de är jag som ska ta dessa beslut. En dörr öppnas och 10 stängs. Man kan inte alltid må bra, men jag mår inte bra här och vill inte slita upp barnen med nytt dagis osv. Men samtidigt så börjar mitt nya liv. Mitt liv där jag ska må bra och vara den där mamman som kan vara med sina barn. Det har varit en mörk tid men jag börjar se ljuset i denna oändliga tunnel. Kan ingen ta över mitt liv för en stund och ta alla dessa beslut. Önskar jag bara fick vara liten igen och inte ha dessa bekymmer. Jag tror att jag gör rätt för jag vill reda ut mitt liv och må bra NU! Inte om ett år eller flera NU, IDAG, för alltid!! Vi får se hur de blir med att flytta de är mitt största bekymmer just nu. Men de funkar faktiskt inte att betala närmare 10.000:- endast i hyra liksom. Och vad har man för de?! Inte ett skit. Kan lika gärna köpa ett hus och få de billigare. Något måste göras och de NU! Jag har råd att bo kvar men hur roligt är de att ta så mycket av levnadspengarna till hyra liksom?! TA ÖVER NÅGON....

" Stanna karusellen jag vill kliva av en stund, stanna mitt liv för en kort sekund"


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?