Ett tag sedan


    Publicerat: 2010-06-05| 13:04:38

God förmiddag!!!


Nu var de ett tag sedan jag bloggade igen och varför tänker jag inte skriva. Har mått lite dåligt och inte orkat med livet som de är. Mera behöver ni inte veta =P
Barnen mår bra och frodas. Ronja "kacklar" mest hela dagen då hon upptäckt att hon har en röst som låter olika =)
Emil pratar som bara den och visar saker hela tiden. Den lilla sparven blir 2 år, tänk så liten min bebis egentligen är alltså. Så på torsdag blir de kalas för han samt på fredagen ska vi döpa Ronja. Kenths foster familj kommer från gotland bara för att vara med på dopet samt Emils födelsedag =) De kommer bli helt underbart. Dock inte för mig som ska fixa 200 ballonger till killen =) Ska försöka övertala mina syskon att hjälpa mig, samt sandy som vanligt. När Rasmus fyllde hade vi 100 ballonger inne i köket. Men nu när Emil fyller på Sommaren så vill jag ha kalaset ute och ballonger hela baksidan =) Hoppas han blir nöjd.
Rasmus är en jätte duktig kille med sina syskon, han blir bara större och större. Tur att han kryper upp i mitt knä ibland så vi får lite mys tid. Idag har vi en mamma & Rasmus dag ialla fall. Bara vi och Ronja då hemma. Har varit till affären och njutit av solen med lite glass. Och så trodde han att man kunde cykla IN i ett staket. KRASCH sa de så låg han på backen och skrattade åt sig själv tills han såg blodet. Då blev han ledsen. Nu ska vi mysa i soffan och ta en sen lunch. Har precis fått Ronja att sova. Kenth är med Linus och fiskar & Emil tog en tripp till sin älskade mormor. Fick han skulle han vara där jämnt =( Han har så roligt med moster, morbror och mormor att han inte ens har tid att vila middag. Funderar om man ska grilla senare och plocka ordning på baksidan kanske =) Men nu har jag inte tid att skriva mera för Rasmus vill ha min uppmärksamhet =)
Tjingen

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?