Tankar...


    Publicerat: 2010-06-24| 14:47:13

Härligt solväder !!!

Här sitter man inne när de är sånt härligt väder ute. Men de är ju så att äter man pencilin ska man inte vara i solen. Fruktansvärt tråkigt tycker jag då. Men vad ska man göra?!
Har precis bokat och betalat resan till Gotland. Ska bli så skönt med semester och lite lugn och ro. Barnen får hur mycket som helst att springa på och leka. Jag vill åka redan idag =(
Satt just och läste igenom de bloggar jag läser oftast. Och fick mig en fråga i huvudet. Får man inte blogga om vad man vill och hur man vill? Finns de en oskriven regel om hur man får blogga och icke?
Jag skiter i om folk tycker min blogg är skit eller bra, de är jag som ventilerar mig själv. Visst ALLA har rätt till en åsikt och man kan inte älska alla. De finns inte en enda som kan säga att han/hon är bäst på allt. Vi alla är bra på något. Och när man börjar blogga så tycker jag att man kan ju läsa lagen lite t.ex PUL person uppgiftslagen. Alltså man får inte publicera andras namn osv. De är väl mer eller mindre en självklarhet tycker jag. Dock inte alla som jag. Och vill man nu publicera något så behöver man ju inte använda namn eller HON eller HAN. Vilket jag tycker skit synd om en bloggare som jag följt ett tag. Hela tiden personangrepp, elaka saker, nedvärderande. Personen ifråga får aldrig vara ifred. Så fort ... ställt sig på fötterna så kastas ... ner igen och de kommer något. Alltså kan inte alla bara vara vuxen för en stund och fundera innan dom skriver, kanske sopa rent framför sin egen matta innan man försöker städa hos andra? Kan ju vara en idé. Nej nu ska jag faktiskt ta mig en tablett och vila lite =) Tjingen ...

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?