Uppdatera mera ...


    Publicerat: 2010-06-18| 02:19:30

Tjo hopp i natten!!

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite. Som ni kanske vet så har jag haft problem med gallan och åkt som en jojjo på sjukhuset. Fick dock komma hem med morfin tabletter, planerade ett dop, hade gäster osv. Så jag blev helt slut och är fortfarande. Bara de att nu så blev Ronja dålig i förrgår eftersom de är en ny dag idag. Hon fick andningsuppehåll till och från i 7 minuter. Den värsta tiden i mitt liv är när mina barn ser helt livlösa ut, senast var ju Emil med feber kramperna. Vi fick åka ambulans in för att läkaren kollade henne sen skickade hem oss. Vilket resulterade i att hon e sämre och låter som 10 små grisar. Hon har varit ledsen hela kvällen / natten tills jag fick idén att hon skulle sova sittandes. Ja jag vet de låter hemskt. Men nu får hon sova och hon har ätit som hon ska. Nu vågar inte jag lägga mig istället och ska ringa HC direkt imorgon bitti.
Jag är lika dålig som Ronja, med hosta, feber och halsont. Inge vidare alls de där så jag vet hur hon känner de faktiskt.
Andledningen till att jag inte uppdaterat är att de varit för mycket för mig den senaste tiden att de inte finns ro till att blogga. Tiden som blir över har jag sovit för att jag varit utmattad. Men nu vet ni vad som hänt ialla fall och jag ska försöka uppdatera mera.
Har precis startat en maskin tvätt som jag ska ta reda på och disken ska jag plocka in i skåpen. Flumma runt på Fb hela natten blir de nog. Funderar om jag ska tigga åt mig en tidning av de som delar ut dom =P
De börjar redan bli ljust ute och då är klockan 02:18 liksom. Nej jag har inte så mycket att skriva om nu faktiskt så de blir lite andra sidor nu =)
God Natt till er som får/kan sova


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?