En ny dag ....


    Publicerat: 2010-03-29| 13:44:31

God förmiddag!!!

Idag var de en ny dag med nya bekymmer. Emil är på fötterna och ingen feber så långt ögat kan se. Fick i han pencilinet imorse också. Lite bråk men de gick i till slut. Tvätten är tagen och vikt in i garderoberna. Har bädda rent i alla sängarna och tvättkorgen är full igen =)
Ringde IKEA precis och frågade ang mig sängmadrass och ska få byta den trots att vi köpte den 2004. Har ju planerat att vi ska köpa en ny säng men har inte precis haft ekonomi till de. Nu får vi byta den mot en ny säng och så köper vi bara en ny bäddmadrass. Då har vi sparat ihop någon krona ialla fall =) Kan vi lägga dom på något annat av de vi ska köpa. Finns hur mycket som helst man vill ha men prioriterar barnen först. Ska ialla fall till IKEA för att köpa en hylla som hemtelefon samt routern ska stå på så barnen inte kommer åt dom. Den är billig och snygg också för den delen. Sen har jag funderat över ett sånt där billigt sko ställ, jag har ju ett från IKEA i trä som utgått men de får inte plats där de är menat att ett sko ställ ska stå. Så de kanske får följa med mig hem också. Väntar på att Ronja & Emil ska vakna så jag får klä dom och planera vardagen. De är som familjen annorlunda hos oss känns de som. Man måste planera och fixa med allt innan man beger sig ut och barnen ska helst ha vilat innan så man slipper att dom blir ledsna. Ska fixa de sista här sen beger vi oss. Skriver kanske en rad senare om våran tripp till IKEA... =) 


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?