Full rulle 24/7


    Publicerat: 2010-03-13| 09:06:47

God morgon!!

Igår var de full rulle från de att vi vaknade tills barnen gick och la sig. Vi var hos mamma hela dagen och var till Owes i valbo. Emil fick foppa skor, Rasmus fick en jacka & Ronja fick en pyjamas. Tur att dom har sin snälla mormor =)
Efter de åkte vi hem till mamma igen, åt kyckling och potatissallad *mums*
Åkte hem efter 17 tiden och fixade lite hemma, sen var de dags för killarna att göra sig klar för sängen. Kenth & jag satte oss för att kolla på tv vilket resulterade i att jag somnade som vanligt =P
Idag vaknade hela huset vid 8 tiden, jag ville INTE gå upp för Emil & Ronja höll låda mellan 03-05 imorse. Men jag tackar för att dom håller låda samtidigt istället för att de är olika tider. Som vanligt på morgonen så poppar vi radion i köket till frukosten =) Nu spelar vi Lady Gaga & Emil dansar för fulla muggar. Han bara älskar henne, så fort han hör hennes röst börjar han dansa. Ja jag vet vi är inte normala i den här familjen men vem har sagt att man måste de?!
Funderar vad man ska göra för roligt idag?! Vi är lite rastlösa om man säger så. Fast de kanske man ska dra nytta av och rensa bort all jävla snö på baksidan ? Just de ska sälja Kenths moped också så vet ni någon som vill köpa en 2007:as moped, guldfärgad så hojta till. Borde rensa garaget också så vi slipper en massa skit. Nej jag tror jag river ungarnas rum och städar upp överallt istället för att sitta här och svamla om inget.
Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?