Sena kvällar & lite tid


    Publicerat: 2010-03-31| 23:29:56

God kväller i stugan!!

Ja här är de sena kvällar och liten tid. De tar tid för en mamma med 3 barn att få rutiner, men de börjar ta sig faktiskt. De tre musketörerna lägger sig samtidigt varje kväll & De minsta vaknar alltid samtidigt på natten =) De kallar jag underbart. Älskar mitt liv som 3 barns mamma, visst de är inte en dans på rosor men vem har sagt att de ska vara det. Trots mitt mående så orkar jag vara med mina barn 24/7.
Jag känner att nu börjar allt klaffa och provade en sak igår. Barnens pappa gick på prövningen och drog till Stockholm för att hjälpa "nån" att renovera. Han lämnade sina barn över påsken och brydde sig inte speciellt mycket över de. Enligt PUL lagen så skriver jag inga namn utan döper folk till ord så ni förstår vad jag håller på med. Visst var de snällt att hjälpa "nån" men samtidigt har man 3 barn hemma varav en har varit dålig ett tag och den minsta spyr så lämnar man inte sina barn! De är min mening på föräldrarskapet, rätta mig om jag har fel. Jag tål faktiskt kommentarer!
Så de blir en Påsk med barnen själv, tänkte måla ägg och fokusera på andra saker. "h*n" får mig att må tillräckligt dåligt. Här sitter jag ensam och har 3 barn att ta hand om. Jag har inte tid att må dåligt och de antidepressiva får jag avstå då jag blir så trött av dom och är rädd att jag somnar för djupt. Härligt med lite sömn i detta land =)
Varför kan inte jag bara släppa och gå vidare för min egen skull? Jag behöver vara själv med barnen och bara vara mamma till dom. Tiden för umgänge får jag ha när dom är stora barn. Fast dom får ALDRIG flytta hemmifrån. *skämt åsido*
Ska se lite tv nu samt spelar Country life på Facebook, sen blir de sängen... Mina tankar för natten var de här då.. Deprimerande!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?