Dagen idag...


    Publicerat: 2010-05-04| 20:47:44

Dagen idag har varit mycket bättre men inte helt okej, känner mig fortfarande tom och ledsen. Har fått en del gjort och fixat under dagen. Sen hämtade vi barnen på dagis, vidare hem bytte soffa med Sandy =) Båda är nöjda över vårat val. Sen blev de träning för hela slanten. Så nu känns de i benen =) Åt kycklingsallad och tonfisk idag och den middagen var ljuvlig kan jag lova. Börjar trappa ner på de mesta nu.
Sen kan jag ju berätta att jag är FÖÖÖÖÖRR SMAL för att få en gastricbypass. Läkaren ringde idag när jag var på affären. De var som ett jävla slag i ansiktet. Vart fan ska jag få tag i 40.000:- för att bekosta de själv liksom =( De gjorde mig väldigt ledsen och arg. Här har jag kämpat som en tok för INGENTING!!! Får ialla fall operara bort skinnet som hänger och man får väl vara nöjd över de. Tog en dusch när ja kom hem och nu blir de slappa på soffan..
Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?