En ny dag med nya bekymmer =)


    Publicerat: 2010-05-15| 13:32:46

Helgen är kommen och jag blir lika sprallig varje helg. Allt är bara så jävla tråkigt och de finns inget att göra. Fundear på att ta en promenad till affären och sen lekparken med barnen. Men jag vet inte vill göra någe roligt med barnen också. Just de ikväll ska jag leta efter en stuga så ska vi åka iväg en vecka. Kommer bli såååå skönt att bara vara. Funderar lite över allt möjligt just nu så de blir väl extra tråkigt bara för de eller någe. Har ialla fall tagit reda på resten av tvätten, så nu lär jag köpa sköljmedel om jag ska tvätta mera. Ronja har smakat lite katrinplommon pure idag och gissa om hon gillade de =) tungan var mera ute än inne =)
Nej nu ska jag göra klart barnen för att bege mig vidare i detta tråkiga land =(


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?