Ont...


    Publicerat: 2010-05-18| 17:51:13

Har fruktansvärt ont i ryggen idag. Vet inte alls vad jag har gjort. Fick en massa ärenden fixat idag och nu tar jag de bara lugnt. Trött, seg och värk är ingen bra kombination. Ronja har fått droppar emot sin mage, så nu äter hon som en HÄST! Skönt tycker jag bara de kommer ut också =(
Imorgon blir de möte direkt på morgonen, sen vidare hem, hämta barnen och leka med dom. Sen ska JAG banne mig vila på soffa, stänga av mobilen och bara vila. De behöver jag. Har nästa möte torsdag igen =/ Suck för dessa möten alltså. Så man ska hinna med en familj/ett hem/ träna/ springa på möten/ samtidigt vara en kompis. Alltså de funkar inte alltid som jag vill, men de hoppas jag att mina vänner förstår. Jag måste välja vissa saker och prioritera barnen först. Sen tiden som är kvar ägnar jag åt de vänner som finns kvar.
Pullan min har köpt en ny bil så jag hoppas vi ska glida i den någon dag också =) Just de har fått börja med pollen medicin också, fattar inte helt väck var jag på förmiddagen men nu känner jag mig bättre. Mat har vi ätit också, korv & pommes med sallad blev de idag.. Skit gott och enkelt. Fast jag hade nog hellre bara tagit fil och flingor. De är väldigt varmt och skönt ute nu, men jag tror de för med sig att vi klär av oss för snabbt vilket resulterar i en förkylning som blir långdragen. Har gjort ordning killarna för sängen och Ronja också, men ingen av dom kommer vilja sova för de är för ljust ute =).
Imorgon funderar jag på vad man ska äta? Ingen som har tips på god mat för en familj? Nej nu ska jag facebooka lite inann jag gör någe annat =) Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?