Snart helg


    Publicerat: 2010-05-06| 11:37:53

God morgon!!!

Snart var de helg igen, tycker att veckorna går så himla snabbt. Emil är hos mormos & umgås där. Så jag har bara Ronja & Rasmus hemma. Passar på att bära ner saker i förrådet och städar när Emil är borta. Så när han kommer hem har han städat rum och ny bäddat =)
Har precis städat rummen uppe och ska bege mig ner på nedervåningen. Har en gräsmatta som ska fixas också. Har börjat rensa överallt. Skulle behöva åka till återvinningen också. Hur mycket som helst finns de att göra. Man måste bara ta tjuren vid hornen.
Idag fyller Madelene år också *grattis grattis*..
Igår var vi till läkaren med Ronja ang hennes mage, kan inte göra så mycket åt de. Hon fick magdroppar som vi ska prova. Sen får vi se när hon har börjat äta lite mat. Men vi skulle inte ta bort mjölken från henne. Bara att fortsätta med de som hon äter nu och de funkar. Inatt var de inge roligt för Ronja, hon ville sova men kunde inte för hon spydde. Kanske magsjuka?! Till slut somnade stumpan efter att jag tvätta av henne och bädda rent i sängen igen. Jag har lust att göra något också men vet inte vad.. Suck... Nej nu ska jag fortsätta städa här hemma så de blir klart snart =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?