Separation


    Publicerat: 2010-10-05| 18:05:46

Tråkigt nog så är de så att vi har separerat nu och de blev ingen fin separation heller som jag ville. De hela slutade i katastrof. Jag orkar faktiskt inte bry mig längre för jag har försökt hela tiden med alla medel jag har. Så nu får de vara och jag får lära mig vara ensamstående med mina små kottar. Rasmus tar de ganska hårt för han försökte ringa sin pappa som stängt av mobilen. Där visade han att barnen inte ska kunna få tag i han. Men han har INGA som helst ansvar för sina barn då jag får ensam vårdnad och pappren är inlämnad. Jag nekar absolut inte han umgänge eller så. Så han får gärna ringa och prata med barnen, samt träffa dom när vi bestämt en tid inte bara dyka upp här. Jag vill ju vara en bra mamma för mina barn. Och ett barn behöver faktiskt BÅDA föräldrarna trots en separation. Många frågar via Facebook men jag väljer att skriva ut de här. För jag vet att då kan DE som vill läsa göra de. Jag har rensat min vänner lista där och kommer bara ha folk jag litar på där. De var allt för denna gång...

Och OM DU läser detta... Du kan lämna kartonger här så packar jag ner dina saker. Slipper du träffa mig och barnen!!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?