Ännu en dag...


    Publicerat: 2010-09-13| 22:51:46

Idag har jag fått klarhet med mycket !! Dock finns de en hel del jag måste göra imorgon också. Varför kan inte allt vara lätt?! Stanna tåget, kliva av och fundera... vill jag fortsätta denna resa eller göra en annan resa?! Jag har bestämt mig med flera saker idag vilket gjort mitt liv lite enklare. Hoppas nu att mitt humör blir bättre för jag orkar inte vara så här nere hela tiden.
Har varit ute med barnen på en promenad idag, i skogen =P
De slutade med en lekpark/ övergivet dagis där de fanns vinbär, nästa gång ska vi ha med oss en burk att plocka lite =)
Emil uppskattar dessa promenader och lära sig nya saker, idag lärde han sig om svampar. Får se vad de blir imorgon. Han fortsätter med sina nya ord varja dag. Just nu pågår de Äckligt och kramas i hans hjärna =)) Min go fis!!
Rasmus har kommit in i den rejäla trotsen vilket inte är så speciellt roligt kan jag säga. Men vi ska rida ut de här med både skratt och tårar.
Ronja äter som en häst och bara skrattar och säger nej till allt. Tok ungar man har alltså.. Men älskar dom mera än livet själv...
Nej nu ska jag ta mina trötta ögon vidare inte sitta här och svammla om INGET .... hahah


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?