Inget nu heller =/


    Publicerat: 2010-09-07| 19:26:17

Väntade på posten förgäves idag också =/ Jag väntar hela tiden men inte kommer de där brevet komma till mig. Jag måste börja fokusera på annat. Ska börja med att sitta minst en timme med körboken istället för att sitta på internet. Tänk om jag la ner lika mycket tid på körboken som jag gör med allt annat. Då hade jag nog haft de där förbaskade körkortet. Men nu får jag engagera mig lite mera. Är skit sugen på att boka en skrivning för att se vad man glömt och inte. Men tänker INTE göra de förrän jag gått igenom boken. Ska köpa mig ett block på dollar imorgon så jag kan anteckna lite saker som jag vet att jag glömmer bort. Torkar spyor gör jag också. Igår var de Emil´s tur och idag är de Ronja. Jag tvättar och städar hela tiden men inte hjälper de eller. De verkar bara gå runt runt. Tur att jag inte fått de än ialla fall. Ska skura av köket och fixa där så man slipper skämmas imorgon när rörmokaren kommer =/
Har en hel del tvätt kvar att ta också men de får lösa sig under natten.. Nu blir de lite tid med Rasmus innan han ska sova..
Natti Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?