Vad säger man när orden tar slut?!


    Publicerat: 2010-09-16| 00:00:14

Ja vad ska man säga när orden tar slut... Dom bara inte finns där längre. Är man bara en tyst mus eller ska man tvingas att prata om något annat? Jag förstår inte hur de ska fungera med detta längre. Jag försöker tala men de går inte. Jag har inga ord, de säger bara stop. Varför kan jag bara inte få ur mig de jag vill ha sagt?! Allt ska vara så himla svårt. Önskar jag bara fick vara den tokiga Kim som jag var förr. Jag menar då inte att supa mig redlös osv. Utan bara vara Kim inte mamma för en dag. Skita i allt. Vilket inte går, mina barn är mitt allt. Men vad skönt de skulle vara om man ändå fick välja detta. Livet är en karusell den går upp och den går ner.
Rasmus har sin värsta trots hitills så vi har faktiskt tagit semester ifrån varandra. Han är hos mormor och har sovit där sedan igår, jag saknar hans skratt, hans tårar, hans trots... Ja allt med han saknar jag redan. Trotsen för barn är ett sätt att uttrycka sig på och han har lite svårt för att visa vad han egentligen menar. Jag hoppas han har saknat oss lika mycket som vi saknat han. Emil har frågat hela tiden vart Rasmus är och berätta att Rasmus är hos mormor. Men Ronja då? Hon lär ju fundera vart hennes tokiga bror är som får henne att tok skratta varje dag, som skrämmer henne med ljud, som visar hur hon ska använda rösten. Imorgon blir vi en hel familj igen och jag längtar. Undrar vad för roligt man ska göra imorgon då? Emil fick inte sova middag så idag var de inga problem att lägga han i tid. Så imorgon blir de inge sova middag heller =(
De blir nog en promenad ialla fall och lekparken som vanligt. Man kanske ska packa med sig lite godsaker och gå med barnen. Vi får se vad dagen erbjuder.
Nu ska jag faktiskt lägga mig och försöka få sova. Har varit vaken med Ronja inatt som har feber pga tänderna. Undrar hur lång tid de ska ta för henne med dessa tänder?! By the way liksom så SVALDE jag fyllningen till min tand =( Helt jävla otroligt faktiskt... Nästa vecka ska jag till tandis typ varje dag så då får dom fixa de då. ...

Sova var de ... Så natti Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?