God morgon


    Publicerat: 2011-04-18| 08:09:04

Vaken för tuppen idag då, inget som jag såg fram emot då jag insåg vad klockan var. Kom inte i säng förrän vid 2 tiden sen upp 6. Näe fy sjutton mera sömn till tanten =)
Har redan fått massor gjort på morgonen, fixa med tvätten och klätt barnen, ätit frukost. Och nu funderar jag om man ska packa in alla sopor så man får bort dom från lägenheten. Skulle kännas underbart att få undan de skiten faktiskt. Sen ska jag fundera vad dagen erbjuder. Har massor av saker jag skulle vilja göra men orken och viljan finns inte där ännu. Solen lyser redan och jag hoppas barnen får en underbar dag på dagis idag =)))
Nej nu ska jag ta tag i något ialla fall för så här blir de inget gjort idag =)
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?