Sjuk...sjukare...sjukast...


    Publicerat: 2011-04-01| 18:21:18

God kväller!!!

Hoppar in för ett litet inlägg. Var till farbror doktorn idag och sagt och gjort. Munherpes igen då, snacka leds jag är på skiten. Inte nog med att medicinerna kostar skjortan så ser man ut som man haft i botox i läpparna. Jaja bara gilla läget. Tydligen så hade jag sår i halsen med. Dock ingen pencilin.
Har nyss kommit hem från mamma där vi fick grillat idag, kände inte så mycket smak men gott vare nog =)
Till efterrätt var de jordgubbar & glass samt grädde.. Jag tog bara frukten =)
Kenth är hemme eller näe de är han inte man han ska vara med barnen fast han hjälper en kompis just nu. Får se när han behagar att ramla in. Har jag tur får jag lite ensam tid och kan njuta själv. Funderar på att dra en vända till stan för lite bingo lingo. Eller om jag bara åker dit för att fixa lite götta till kvällen och en film. Låter väldigt lockande.
Tog reda på disken då jag kom hem, har massor med tvätt kvar att fixa med eftersom jag varit så lat och bara tagit de nödvändigaste då jag varit sjuk. Tvingade brorsan till doktorn också =P
De är hur mycket som helst som ska göras men vart finns orken liksom? Jag vill så mycket mera, men så fort jag börjar dra i sakerna så kommer febern. Känns så där lagom roligt kan jag säga. Men imorgon hade jag tänkt att jag ska städa och dona för att få ordning här hemma. Om jag nu orkar vill säga =)
Näe göra Emil klar för sängen då Ronja redan sover och sen fortsätta med tvätten, sen får vi se om de blir egen tid eller inte =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?