Mycket händer....


    Publicerat: 2011-08-24| 11:19:33

Hej Hej!!

Vet egentligen inte vart jag ska börja...
Skolar in barnen på de nya dagiset och de går kanon för barnen. Lite små gnabb syskonen emelllan men annars är de lugnt.
Fick ett samtal igår som stannade hela min värld. Min biologiska pappa hade varit med om en olycka. Vilket han hade opererats och ligger på sjukhus. Vilket jag ville åka dit och prata med läkare och se vad som egentligen hänt och allt runt ikring. Sagt och gjort åkte vi till Hudiksvalls sjukhus. Där fann vi han med slangar och maskiner överallt. De var jätte jobbigt att se trots att jag var beredd på de. Har inte träffa min pappa många gånger i mitt liv och de har sina anledningar. Men nu var de så självklart att jag som hans barn skulle finnas där för han. Ska ringa massa samtal idag också, sen får vi se om jag åker dit ikväll igen. Ska lämna lite kläder och så till han så de finns ifall att han skulle vilja ha något på kroppen. Inte för att de är aktuellt.
Jag vet inte alls hur jag ska hantera allt men de får väl lösa sig på de bästa om jag har tur. Känslorna är helt upp och ner vilket jag inte alls vet vad jag ska göra. Hjärnan funkar inte heller. Önskar bara jag kunde finna ro att fundera vad allt som sker och inte sker. Mitt liv har stannat upp för att allt runt är kaos! Lär ringa min psykolog ialla fall. För jag orkar inte så mycket mera just nu. Önskar man vore miljonär och kunde lösa allt! Fast varken pengar eller alkohol löser problem. De skapar problem....
Nu ska jag försöka förstå allt som händer.... Tjing

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?