Hinner inte... Förlåt...


    Publicerat: 2011-02-06| 17:22:11

God kväller....

Jag hinner faktiskt inte med att blogga så ofta som jag vill då de inte finns tid och när jag har tid så sover jag eller försöker hinna med de jag missat. Så enkelt är de faktiskt. Men ni som läser min blogg och är på facebook kan väl ge mig en hint om att blogga =)
Har ialla fall haft möte med sociala nu och jag tror de gick bra. Fick träffa en trevlig handläggare och lämnade alla papper. Dock såg hon lite fundersam ut när jag placerade ut pappren.
Nu har dom möte ang detta på Onsdag så jag hoppas på ett svar redan på torsdag via mail eller så. På morgonen när jag skulle på mötet till sociala så hade jag fått mail, åh nej tänkte jag. Men de var bara positivt jag får nu söka lägenhet. Dock finns de inga lediga där jag helst vill ha =( Hittade en 4.a i sätra. Men ska se denna vecka om de kommer ut några andra. Man kan alltid hoppas. Skulle helst vilja ha på brynäs eller i Bomhus. Fast de verkar jag kunna se mig i stjärnorna med. Sen de som ska hjälpa mig att flytta är inte speciellt road om jag måste mellan landa på en 3.a i väntan på en 4 a liksom. Har skrivit mail till min handläggare ang detta då jag redan sökt skola osv till Rasmus. De känns lite fel att bara riva den och söka om allt igen. För att sen inte veta om man ens kommer att trivas. Bara för att jag löser ett problem så kommer de flera efter varandra. När ska detta ta slut?
Nej nu ska jag städa av lite här hemma & barnen ska göras klar för sängen också.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?