Hur ska man hinna?!


    Publicerat: 2011-02-24| 10:25:33

God morgon!!!

Har nog börjat inse att jag är alldeleds för gammal för att flytta. Inte alls lika effektiv som jag brukar vara. Allt tar tid och de är inte planerat för fem öre. Ja jag hoppas de går bra med allt imorgon så jag kan känna att allt är okej och att vi snabbt får sakerna på plats så barnen kan komma hem igen =)

Ska försöka åka ut till IKEA och hämta Rasmus säng idag =)
Han kommer bli så glad över att ha ett alldeleds eget rum att bara ha sina saker i osv.. Dock inte i tapeterna men de får vi lösa med tiden... I hans rum blir de spindelmannen som han själv har valt.

Emil & Ronja får dela rum faktiskt och de kommer gå jätte bra tror jag annars får vi strukturera om de hela igen. Där inne blir de lite barba pappa gardiner. Emil ville ha de eller Hello Kitty. Och jag valde faktiskt bort katten denna gång =)
Längtar tills jag får ställa ordning inne i deras rum och se hur glada dom blir över att ha de fint och stora ytor att leka på.

Vi går väl vilse i lägenheten till en början då den är DUBBELT så stor som den vi bor i nu =) Jag längtar så fruktansvärt. Visst de har tagit tid och mycket engagemang från allas sidor. Imorgon betalar jag in de sista pengarna på hyresskulden sen är den helt borta. Så fruktansvärt underbart. Ska maila kyrkan ang all planering också. Hur ska jag hinna allt imorgon samt åhh kaos...
De får faktiskt lösa sig på bästa vis och jag orkar inte ens tänka. Fattar bara att K kommer hem och bråkar över hur jag gjort och vad jag inte gjort. Då får jag ta de för barnen har varit sjuka sen har dom inte sovit. 2:a dygnet jag är vaken med dom nu. Så inatt SKA jag sova. Då får han vara vaken med barnen de skiter jag blanka fan i!!

Nej nu ska jag klä barnen, starta en maskin tvätt till sen blir de ut på en promenad. Ja just de jag vann 1200:- på travet igår, satsade min 50-lapp som vanligt =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?