Jisses!!!


    Publicerat: 2011-02-23| 10:11:58

God morgon!!!


Ringde ang lägenheten så man vet att man får flytta in på fredag. Då visade de sig att jag får nycklarna redan IDAG... Men hallå hur roligt var de då?! Jag har alla 3 barnen hemma och jag ska försöka ta mig dit jag ska för att hämta nycklarna av föregående hyresgäst. Roligt värre de här. Ska försöka få någon som kan vara med barnen när de lagt sig så jag kan flytta lite enkla saker och gå igenom lägenheten en gång till =))
Ser verkligen fram emot att flytta och jag vill bara flytta allt ikväll, men de går liksom inte =(
Ialla fall så OM jag får barnvakt till kvällen kan jag åka dit och plocka lite som jag vill, sätta upp gardiner och blommorna där dom ska vara och pyssla till de lite. Ska nog faktiskt klä barnen för att bege mig till JYSK så jag har deras gardiner som dom ska ha inne i sina rum =)
Känner mig lite trött och hängig, ont i halsen och huvudvärk vilket jag haft några dagar. Emil har börjat hosta han med och klagar på att han har ont i halsen så vi är säkert smittade av något skit. Nej nu har jag massor att göra så jag borde nog sätta igång med allt innan de bara blir KAOS!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?