Mycket tankar....


    Publicerat: 2011-02-21| 23:18:29

God kväller...

Har fruktansvärt mycket tankar och allt bara snurrar runt med mig. Jag vet inte alls vad som är felet. Önskar jag bara kunde trycka på nöd stop för att stanna denna förvirrande karusell.
Kan de vara för att jag ska flytta? Jag bara längtar nu att få möblera om, göra om allt för barnen och med mig på denna resa har jag alla underbara människor som hjälper mig med barn, skjuts, flytt hjälp osv. Helt underbara vänner som ställer upp på mig. Jag trodde inte ni fanns vissa av er men de här visar att ni verkligen vill mig väl.
Man får kolla sin rygg en extra gång då man lätt får kniven i den!!

Idag har jag & Carro varit ute på vift. Lämnade tillbaka våningssängen som inte alls var enligt mina krav och trasig dessutom. Så jag får tillbaka pengarna på den och ska köpa nya sängar till barnen. Hoppas dom kommer trivas med sina nya rum och massa nya saker som vi köpt lite smått hela tiden. Funderade precis över i vilken takt jag ska ta med mig alla möbler. Men jag tror faktiskt att jag ska ha mötet först. Sen dra med Carro för att hämta bilen, ut till IKEA. Hem och hämta mera möbler, sen blir de som de blir. Som vanligt ska jag ju ha allt klart tills barnen kommer hem så de blir slitandes hela helgen för min del. Men ska jag vara ärlig så älskar jag de =) Nej nu ska jag ta reda på tvätten så de blir mera gjort här =)

Natti Natt när ni väl ska sova =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?