Ny dag....


    Publicerat: 2011-02-28| 19:03:09

God kväller...

Nu har vi äntligen flyttat och de är saker fan överallt. Trivs inte alls just nu när de bara är kaos överallt. Skulle vilja röja av allt nu men vet inte om jag orkar just nu. Mår inge vidare alls. Blir ledsen/förbannad över att behöva ta allt föräldrar ansvar själv.

Har nyss opererat ut en tand så jag ser förjävlig ut, de små är sjuka och de är inge bra alls. Jag har inte sovit på hela helgen. Några timmar hit och dit. De får man fan för sen. Jag orkar verkligen inte de här mera. När ska jag hinna få egen tid liksom?!

Om 2 veckor börjar barnen på dagis äntligen alla 3 också =) De ser vi fram emot.. Dock inte inskolningen då jag ska hålla koll på 3 barn samtidigt och vi ska böka med buss osv. Men de går nog bra. Ska skola in dom 1 vecka enligt pappren. Rasmus har lov denna vecka sen går han bara 1 vecka på den andra dagiset så de kommer bli förändring för alla. Synd bara att man inte visste vart man skulle bo så man kunde ha sökt hit tidigare. Men de hoppas vi att de blir ändring på snart...

Nu ska jag försöka röja lite mera här hemma...

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?