Väntan är lång...


    Publicerat: 2011-02-08| 20:37:44

God kväller...

De känns som att väntan blir lång. Fick inget besked idag, tror dom väntar tills på torsdag med att ens ge mig ett besked. Men jag har ett ess i skjort armen så de gör mig inget alls faktiskt om dom inte tänker bearbeta med mig och hjälpa mig betala skulden. Imorgon kanske jag har fått ett svar ang att ta den 400:- dyrare lägenheten som dom bråkar om. Jag tycker de är tragiskt då jag vet andra som bor mycket dyrare och inte alls borde göra detta. Då de inte kan försörja sig själv eller sina barn. Jag är egen försörjare och behöver inget bistånd.
Men de är deras förbannade möten som bestämmer ödet. Jag kan tänka att de gått för bra just nu att de måste komma ett bakslag. Vilket jag hoppas är att dom inte betalar för då tar de hus i helvete även fast jag löser de själv då genom lån av alla typ.
Nej nu ska jag lägga mig på soffan och surfa runt lite.. Bloggar så fort jag har ett svar =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?