Besked...


    Publicerat: 2011-01-25| 15:05:01

Idag fick jag besked från kyrkan. Dom går in med pengar till min hyresskuld. Dock inte allt men lite av de ialla fall. Så nu kämpar vi vidare med resten av skulden. Ska dock till sociala och lämna en ansökan också men den har jag ställt in mig på att den kommer bli 0:-. Därav jag vänder ut och in på varje krona nu då varje penning behövs till skulden. Vet inte hur jag ska lösa de just nu, men jag vänder ut och in på varje krona så gott de går faktiskt och JAG SKA FIXA DE!!!

En stor klump i magen lossnade med detta besked. Så underbart att efter att ha fått sova 17 minuter inatt mellan barnen som strulade så ska jag faktiskt lägga mig när dom lägger sig ikväll. Skulle redan nu kunna lägga mig för att sova en stund. Ska sätta mig och planera lite hur de ska gå till vidare sen. För jag har ingen lust att dra ut på allt heller. Jag vill ha allt med bostad fixat nu. Jag får ju inte ens söka en bostad liksom. Men damen på sociala lovade att prata med dom ang de igår och skulle höra av sig. Men har inte gjort de ännu. Så jag sitter där jag sitter. Nu kämpar vi vidare med allt =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?