De är över...


    Publicerat: 2011-01-16| 21:24:08

Jag vet inte vad jag gör för fel hela tiden!!

Allt är mitt fel, men de är över nu. Tårarna rinner och jag vet inte hur jag ska fixa allt runt omkring. Men nu är de över. Jag orkar inte denna psykiska misshandel. Jag tar hand om barnen dygnet runt, de är jag som sitter vaken natt ut och natt in. Jag sköter om hemmet, tvättar, diskar, städar, betalar räkningar, gör mackor osv. Sliter som ett djur och blottar mitt leverne för allt och alla bara för att ha en bostad. Då snackar "..." om att köpa saker till sig eller rättare sagt en lastbil?! Alltså är de viktigare att ha bra ljud i lastbilen då "..." tillbringar 15 timmar om dagen i den och vill ha bra ljud. Då gjorde "..." klart för mig att de går jävligt bra för MIG att köpa saker åt mig själv. Och jag har inte köpt något förrutom 2 bh:ar 4 par byxor på 5 ÅR!! Men de var tydligen bara jag som köpte saker åt MIG själv. Jag orkar faktiskt inte detta. Låter en advokat gå igenom allt istället. För jag måste försöka få ordning på allt annat runt omkring.. Mina barn betyder mera än detta! Tyvärr men dom är mitt allt och jag tänker ge dom de jag kan mera kan jag inte göra. Den rara sanningen är inte alltid så rar som man tror. Varje månad tjatas de om att köpa än de ena än de andra. Jag orkar inte, vad fan ska jag sälja mig eller vad är de jag ska göra?!
Tack för den tid som varit och jag hoppas vi en dag kan vara vänner för barnens skull!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?