En ny vecka med nya bekymmer...


    Publicerat: 2011-01-24| 09:55:16

God morgon!!!

Flisan har hållt låda varje morgon nu vid 5 snåret. Så ingen av oss är precis på bra humör. Fast imorse fick jag henne att somna om efter lite bråk =)
Rasmus blir så trött av henne, han får inte alls sova så mycket som han verkligen behöver. Tråkigt att jag inte kan göra något åt de heller. Bara att bita ihop och hoppas på bättre dagar. Tabletterna går kanon när K inte är här. Jag vet inte varför han gör uppror =/
Har ringt samtal nu på morgonen som vanligt men är inget klokare för de tråkigt nog. Vi får se under dagen om de löser sig och att instanserna ringer upp mig istället eller mailar.
Funderar om jag ska klä barnen för att åka buss till affären och köpa tvättmedel då jag helt glömt bort de. Och jag har massor av tvätt som ska fixas. Sen skulle jag behöva städa också =( Ja bara att ta tag i skiten så man blir klar detta årtionde =)
Skulle behöva ner på stan för att fixa med massa papper också men de vet jag faktiskt inte om jag ens orkar. Tänkte att jag faktiskt kunde ta de på Onsdag då jag ska till psyk ialla fall. Får åka lite tidigare bara. Ska försöka hitta en barnvakt också =(
Nej nu ska jag klä barnen så dom blir klar, flisan sitter och gäspar med oss andra =P


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas allt löser sig!

2011-01-25 @ 10:26:35
URL: http://elli76a.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?