Ingen vill ta ansvar!!


    Publicerat: 2011-01-19| 08:19:45

God morgon!!!

Nu har jag försökt få tag i alla dessa olika slags personer på kommunen för att någon måste ta ett ansvar gällande dagis, bostad osv. Men jag bara kopplas vidare. Fick nu ett mail av social chefen där de stog att JAG fick skylla mig själv som ställt till de och att sociala inte är ett hyresbolag som fixar en lägenhet då man står utan. Så här sitter man med 42 tusen som ska in. Men jag ler åt de hela. Jag fixar de!! Jag behöver inte äta mat, jag ska sälja saker. Så pengarna SKA fram så enkelt är de bara. Jag tänker inte vara ute i sista minuten med att flytta de kan dom bara glömma! Jag har varken tid/ork/vill/kan. Men enligt dom ska jag väl bara få en dag på mig att flytta också. Jag orkar verkligen inte så mycket mera. Min kamp kommer fortsätta tills allt är löst. Lyssnar på musik som jag älskar för att ens orka hålla mig kvar. Jag vill bara dra härifrån och få någon sorts ordning på mitt liv igen. De är min högsta önskan just nu! Önskar jag aldrig ställt till de. Fast samtidigt ser jag de från den ljusa sida. Jag ska kämpa för ett liv utan skulder. Mina barn ska inte behöva lida för de liv jag tidigare levt. Ingen har något mera att säga till om. Jag orkar inte mera av de här bakslagen. Önskar de fanns något mera jag kunde göra...
Igår började Rasmus med sin medicinering, bara den gick på 900:- de sket jag fullkomligt i. Mina barn ska ha de dom behöver om JAG så ska leva på luft och vatten då äre så. Dom ska inte lida för mina misstag. Han är på dagis nu och har gymnastik vilket han älskar. Så jag ska passa på att ringa massa samtal igen. Hoppas verkligen att jag kan få fram en ljusning på de hela. Annars vet jag inte hur mycket mera jag ska orka faktiskt!!!
Bloggar mera ikväll =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?