Samtal


    Publicerat: 2011-01-10| 13:45:33

Samtalen gick väl precis som jag visste... Med andra ord åt skogen... så leds på detta nu så de finns inte ord. Jag fick tag i en kö samordnare dock inte den jag skulle ha tag i som vanligt. Och denna person visste inte alls vad som händer eller skedde. Så jag bad att hon skulle ringa upp mig när hon var tillbaka. Så jag hoppas verkligen att personen ifråga gör detta också så de inte är skitsnack som vanligt.
Ringde även "bryggan" för att få reda på ang Rasmus medicinering då försäkringskassan vill ha reda på ang detta också. Så de ska vi ta upp imorgon på mötet så får vi se vad som händer.
Första dagen på dagis avklarat för Rasmus. Han kom hem och var jätte hungrig. Efter lite mat i magen och så ville han se på tv. Till min förvåning låg han och sov sen! Ja så de blir en rolig kväll för mig med vakna barn inatt igen. De gör mig faktiskt inget men skulle verkligen ha behövt sova någon timme så att jag orkar med alla möten imorgon. De får lösa sig, alla hästar är inte hemma ialla fall så varför ens försöka?!
Ska nog ta och skrubba av badrummet samt ta reda på alla kläder överallt. För ikväll ska jag lägga mig i sängen för att sova tidigt. Kanske lika bra att jag lägger mig när barnen lägger sig så man orkar med verkligheten.
Idag blir de spagetti & köttfärssås precis som barnen önskat =)

Nej nu ska jag göra lite nytta och inte bara sitta framför datorn =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?