Svar!!!


    Publicerat: 2011-01-05| 11:02:20

God morgon!!

Då har man fått de sista svaret om lägenhet och jag får ingen via gavlegårdarna eftersom min skuld är kvar. Så de är väl att bara gilla läget liksom. Mera kan jag faktiskt inte göra. Så leds på allt just nu. De finns ingen must kvar inom mig. Hur jag än gör så blir de fel. Och jag försöker vända ut och in på varje krona. Kanske dags att börja sälja allt man äger och har för att få in lite pengar? Jag vet inte de är inge värdefullt jag har men de kanske kan hjälpa mig på vägen. Ska gå igenom förrådet och se vad som finns där så får jag väl sälja undan de. Jag har nu skrapat ihop 20 tusen så de som fattas är 22 tusen kronor. Jag vet inte hur jag ska lösa de men de måste lösas. Ska till kyrkan den 11:e inte för att jag tror att jag får någon hjälp där heller men hur fan ska jag göra?! De känns bara fel med allt och otryggt. Önskar jag aldrig satt mig i den här sitsen. Vad ska man göra?! Snälla kan någon hjälpa mig och säga vad jag ska göra. Samla in länken funkade ju tydligen inte, så den la jag ner då jag bara fick kommentarer om att jag utnyttjar staten osv. Musten har helt enkelt gått ur mig. Kanske är de lika bra att inse att jag inte är en bra mamma till mina barn?! Socialtjänsten kanske borde placera dom så att dom har ett tryggt hem då jag inte kan tillgodose deras behov med ens tak över huvudet....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?