Tidningen


    Publicerat: 2011-01-19| 21:36:07

Äntligen känns de som att någon tar mig på allvar....

Tidningen skall kontakta socialtjänsten för att dom ska dementera de jag skrivit och sagt samt mailen som jag fått. Allt har skickats till hans som gjorde artikeln med att barn inte blir satta på gatan. Så jag hoppas verkligen på ett positivt svar därifrån. Jag har verkligen gjort allt nu samt informerat mina närmaste om detta att de kan bli så att tidningen gör en artikel. Tragiskt men så kan de vara. Jag tänker inte gå ut med namn eller något pga av att jag inte vill att de skadar mina barn på något vis. De har redan hela denna resa gjort men nu får de vara bra!!
Så vi hoppas på ett positivt svar nu. Men jag förväntar mig faktiskt inte det.

Idag har Rasmus varit på dagis och haft gymnastik. Och K hämtade honom. Gissa om han blev glad?! Fick åka lastbil med pappa från dagis. Väl hemma hade jag gjort ordning fika till han semlor =) Jag börjar misstänka att tabletterna redan börjar göra underverk med Rasmus. Vi kan kommunicera på ett annat vis redan och han lyssnar mera samt är trött och fokuserad hela dagen. Idag kom han hem och sov middag t.om plus att han somnade halv åtta. De händer aldrig annars. Min lilla fis, de känns hemskt att behöva ge han medicin men han behöver de. Fick främmande idag och vi satt och snacka halva dagen. Sen ringde de som tokar på vagnen så den är såld nu. Jag försöker sälja allt jag inte behöver ha längre. Ska nog lägga ut Wii konsolen också. Barnen har så de räcker anser jag något stop får de faktiskt vara. Rasmus har själv sparat till de så självklart ska pengarn sättas undan till han!
Nej nu ska jag starta en maskin tvätt, samt en disk. Sen blir de ett ljuvligt bad och vänta på auktionen på tradera på en iphone 3 =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?