Play Doh!!


    Publicerat: 2011-07-03| 14:22:53

Vilken skit dag de är idag, känner inte för att göra ett jävla skit men har massa måsten. Tänkte passa på att göra play doh till barnen men de verkar som att jag misslyckats med även de. Inget funkar för mig alls denna vecka. Varför gör jag fel hela tiden?!
Ska ha tvättis nu också vilket verkligen behövs. Då alla täcken och kuddar ska tvättas, ska bära undan spjälsängen också. Som sagt en massa saker att göra. Sen har hårddisken gått sönder på min dator IGEN vilket känns så där lagomt roligt. Ska ringa ang den på måndag och se vad dom säger om de denna gång. Var ju inte längesedan jag bytte liksom ?! Annars blir de att köpa en ny, stationär. Den dagen man har råd med de vill säga. Nej ska dra med mig 3 barn som inte alls vill med mamman idag till tvättis...
Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?