Förkyld!!


    Publicerat: 2011-06-18| 19:27:32

Jag har nog åkt på världens förkylning...

Snoret rinner, näsan e täppt, feber toppar, slem till fan avlöser en!!!
Suck att de alltid ska vara något alltså. Idag fick jag städat på övervåningen, bädda rent barnens sängar och fixade. Ska göra resten imorgon tror jag de blir. Har snart tvättstugan så jag får undan lite mera tvätt. De blir en hel del med dessa kiss nissar =) Jag verkligen hatar blöjor som läcker och de finns fan ingen bra som håller hela natten. Men så kan de vara!
Har tvätta ena madrassen också vilket den behöver torkas i torkskåpet. Så de är väl bara att bege sig ut till sina måsten.
Imorgon skulle jag bara vilja sova, men de går icke på 3 små troll som man ska ta hand om. Hoppas verkligen att de är bättre väder ute imorgon så vi kan gå ut imorgon. Annars går vi ut ialla fall så äre bara. Ska kolla upp lite små saker under dagen också. Man har massor med saker att göra. Men nu ska jag sluta dravla utan ta tag i de jag skulle =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?