Huvudvärk AB


    Publicerat: 2011-06-27| 23:28:55

Fy sjutton vilken huvudvärk jag har!!

Försökte lägga mig samtidigt som barnen och sov 2 timmar som vanligt, men vaknar med huvudvärk fortfarande. Skit drygt är de och jag tror jag måste ta tabletter ialla fall. Hjärnan jobbar för fulla muggar med allt som snurrar efter mötet idag. Kan inte fatta varför jag alltid blir så här när de har varit jobbigt.
Har betala alla räkningar och de fick man ju mera ångest av. Tragiskt nog blev de inte mycket kvar på kontot för min del denna månad heller. Jag hoppas på lite mera nästa, fast de gör man väl alltid? Kan man inte bara vinna några miljoner så vare bra sen. Näe inte en enda krona vinner jag längre. Så jag har gett upp hästarna för nu.

Imorgon blir en dag med att ringa massor av samtal och försöka få ordning på allt som är just nu. Ser inte alls fram emot de men de måste göras. Sen ska jag boka tvättis så jag får undan den skiten också. Känner mig allmänt negativ idag att de inte ens finns ord till. Kanske lika bra att jag inte bloggar. De var längesedan jag hade denna huvudvärk som inte ger med sig. Kanske därför? Har ialla fall ringt på en vagn till flisan. Men nu när jag tänker efter så har jag kanske inte råd just nu? Ja jag vette fan hur jag ska göra med allt. Allt känns bara knas och knasigare blir de. Så leds på att leva i djupet av allt hela tiden. Men vette fan hur jag ska göra med allt. Tiden får utvisa hur de ter sig med den frågan. Kastar in handduken och säger God natt!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?