Midsommar...


    Publicerat: 2011-06-26| 23:13:40

God kväller!!

Har inte orkat blogga då vi haft främmande från Gotland och de har varit fullt hus. Trevligt och lite shoooppping blev de faktiskt. Dock är jag fruktansvärt trött nu när de bara blivit vi hemma igen. Somnade direkt när barnen hade lagt sig och sov 2 timmar =) De behövdes kan jag lova!!

Midsommar tillbringade vi hemma med god mat och trevligt sällskap. Helt underbar dag faktiskt i sig, lite sol men vi trodde de skulle regna. Sen har vi fika hos familjen Sandberg då Hoffe fyllde år i Lördags =)

Nu har jag precis starta diskmaskinen och ska ta reda på en tvätt innan de blir sängen. Kan man längta någe mera till sängen eller?! Näe de kan man inte.
Denna vecka går Rasmus sista dagen på dagis. På Torsdag med andra ord och han ska bjuda barnen på glass hade han tänkt =) Min lilla fis är en stor kille som börjar skolan. Jag har inte riktigt fatta de ännu men de kanske kommer om jag har tur.
Den 1:a augusti börjar han i skolan på fritids, sen har jag inskolning med de små på förskolan den 22:a augusti. Så man kan säga att de är full planering på allt just nu. Imorgon ska jag på möte med AF & Fk undrar hur nu de kommer att gå. Hoppas dom är medgörligga och vill jobba för mig inte emot mig =)
Ser inte alls fram emot de mötet men jag måste faktiskt om de ska bli ordning på torpet!!!
Nej nu kastar jag in handduken så jag orkar med morgon dagen... Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?