Minnen.....


    Publicerat: 2011-06-19| 22:23:40

Sitter & pratar minnen med en gammal vän....

Att man kommer ihåg så mycket saker. Som egentligen inte borde vara en sak att komma ihåg. Jag sitter och skrattar om vartannat och de var så värt de. De tog tid men de får de göra. Underbart att få vara glad och minnas.
Nu ser man vad som hänt under alla dessa år. En träff skulle vara underbart med alla klass kamrater och barn som de flesta verkar ha. Men de lär väl aldrig hända att de blir något sådan. Vissa vet man inte ens vart dom tagit vägen osv.
Jag kommer minnas resten av mitt liv och har fått skratta de är de som betyder något för mig =)

Imorgon ska jag handla och fixa hela dagen då långväga besök kommer från Gotland på tisdag. Ska bli trevligt om jag vore friskare bara =(
Äter nu pencilin och hoppas att de ska göra dunder med mig så jag orkar med denna vecka och allt som ska göras. Trött som en gris varje kväll och orkar inte med så mycket mera. Ska plocka ihop tvätten senare och fixa med de. Så är de gjort ialla fall. Sen är de bara resten av städningen kvar så mår vi bra sen =)
Nu ska jag se filmen som är på tv, sen plocka och göra ett sista ryck innan sängen...
God natt!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?