Ska jag köra över dig med gräsklipparen?!


    Publicerat: 2011-06-20| 20:38:39

Sprang ut till tvättis för att boka en tid... Då hör jag hur grann barnen bråkar. Vi har endast en familj som är färgad och de triggade denna stackars pojk till 100%. Till slut utbryter han!! " Ska jag köra över dej med gräsklipparen eller?" Jag skrattade så jag tjöt och bad killarna att låta han vara ifred. Min goda gärning idag =)

Har varit ute på fart och fläkt hela dagen. Ove har fått lite tillsyn och jag har handla hem de mest nödvändigaste och icke nödvändigt som vanligt. Glömde 3 saker och de får jag köpa en annan dag =) Jag var så leds på affärer till slut att jag bara ville sova. Har bara sovit 2 timmar inatt de var inge roligt all kan jag säga er alla!! Suck och stön och stånk imorse var de. Emil la sig igen efter att klockan ringt. Precis som hans mamma gjorde =)

Nu håller jag på att tvättar och ska förhoppningsvis städa och fixa hade jag tänkt mig =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?